11.1.15

♫ My Kind of Love ♪


I can't buy your love / Δεν μπορώ να αγοράσω την αγάπη σου
Don't even wanna try / Δε θέλω καν να προσπαθήσω
Sometimes the truth won't make you happy / Κάποιες φορές η αλήθεια δε θα σε κάνει ευτυχισμένο
So I'm not gonna lie / Γι' αυτό δε θα πω ψέματα
So don't ever question / Αλλά μην αναρωτηθείς ποτέ 
If my heart beats only for you / αν η καρδιά μου χτυπάει μόνο για εσένα
It beats only for you / Χτυπάει μόνο για εσένα.

I know I'm far from perfect / Ξέρω ότι απέχω πολύ από την τελειότητα
Nothing like your entourage / Καμία σχέση με τους δικούς σου
I can't grant you any wishes / Δεν μπορώ να ικανοποιήσω καμία ευχή σου
I won't promise you the stars / Δε θα σου υποσχεθώ τα αστέρια
But don't ever question / Αλλά μην αναρωτηθείς ποτέ
If my heart beats only for you / αν η καρδιά μου χτυπάει μόνο για εσένα
It beats only for you / Χτυπάει μόνο για εσένα.

Cause when you've given up / Επειδή όταν θα τα έχεις παρατήσει
When no matter what you do / Όταν οτιδήποτε κάνεις
it's never good enough / δεν είναι ποτέ αρκετά καλό
When you never thought / Όταν ποτέ δε σκεφτόσουν
that it could ever get this tough / ότι θα μπορούσε να γίνει τόσο σκληρό
That's when you feel my kind of love / Είναι τότε που θα νιώσεις το δικό μου είδος αγάπης

And when you're crying out / Και όταν φωνάζεις δυνατά
When you fall and then can't pick / Όταν πέσεις και δεν μπορείς να σηκώσεις
your heavy off the ground / το βάρος σου από το έδαφος
When the friends you thought you had / Όταν οι φίλοι που νόμιζες πως είχες
Haven't stuck around / δεν είναι εκεί γύρω
That's when you feel my kind of love / Είναι τότε που θα νιώσεις το δικό μου είδος αγάπης

You won't see me at the parties, / Δε θα με δεις σε πάρτυ
I guess I'm just no fun / Μάλλον δεν είμαι και πολύ διασκεδαστική
I won't be turning up the radio / Δε θα δυναμώσω το ράδιο
Singing "Baby You're The One" / τραγουδώντας "Μωρό μου είσαι ο μοναδικός"
But don't ever question / Αλλά μην αναρωτηθείς ποτέ
If my heart beats only for you, / αν η καρδιά μου χτυπάει μόνο για εσένα
It beats only for you / Χτυπάει μόνο για εσένα.

I know sometimes I get angry / Ξέρω ότι μερικές φορές θυμώνω
And I say what I don't mean / και λέω πράγματα που δεν εννοώ
I know I keep my heart protected, / Ξέρω ότι έχω την καρδιά μου προστατευμένη
Far away from my sleeve / μακριά από το μανίκι μου
But don't ever question / Αλλά μην αναρωτηθείς ποτέ
If my heart beats only for you, / αν η καρδιά μου χτυπάει μόνο για εσένα
It beats only for you / Χτυπάει μόνο για εσένα.


Cause when you've given up, / Επειδή όταν θα τα έχεις παρατήσει
When no matter what you do / Όταν οτιδήποτε κάνεις
it's never good enough, / δεν είναι ποτέ αρκετά καλό
When you never thought / Όταν ποτέ δε σκεφτόσουν
that it could ever get this tough, / ότι θα μπορούσε να γίνει τόσο σκληρό
That's when you feel my kind of love / Είναι τότε που θα νιώσεις το δικό μου είδος αγάπης

And when you're crying out / Και όταν φωνάζεις δυνατά
When you fall and then can't pick / Όταν πέσεις και δεν μπορείς να σηκώσεις
your heavy off the ground / το βάρος σου από το έδαφος
When the friends you thought you had / Όταν οι φίλοι που νόμιζες πως είχες
Haven't stuck around / δεν είναι εκεί γύρω
That's when you feel my kind of love / Είναι τότε που θα νιώσεις το δικό μου είδος αγάπης


Emeli Sandé -