26.9.15

Chicken pie ♥


Και ενώ είναι Σάββατο πρωί και οι περισσότεροι άνθρωποι θα πίνουν το καφεδάκι τους απολαμβάνοντας το ξεκίνημα ενός ακόμα σαββατοκύριακου, θα σας δώσω συνταγή για απίστευτη κοτοτάρτα. Τα υλικά δένουν υπέροχα μεταξύ τους και το αποτέλεσμα... λιώνει στο στόμα!



Τι χρειαζόμαστε:

♥ ένα φύλλο κουρού (έβαλα του εμπορίου, εσείς μπορείτε να ανοίξετε φύλλο μόνοι σας)
♥ 1 φιλέτο κοτόπουλο βραστό
♥ 2 μικρές πιπεριές Φλωρίνης κομμένες σε μπαστουνάκια
♥ μισή κονσέρβα μανιτάρια
♥ 200 γραμμάρια τριμμένο τυρί, μαλακό κατά προτίμηση (εγώ έβαλα ρεγκάτο και μοτσαρέλα)
♥ αλάτι, πιπέρι, μοσχοκάρυδο
Για την μπεσαμέλ:
♥ 50 γρ. βούτυρο
♥ 4 κουταλιές της σούπας αλεύρι 
♥ 2-3 κούπες γάλα (όσο πάρει)


Εκτέλεση:

  1. Σωτάρουμε σε ένα αντικολλητικό τηγάνι τις πιπεριές και τα μανιτάρια. Τα σουρώνουμε για να αφήσουν τα υγρά.
  2. Ετοιμάζουμε την μπεσαμέλ. Λιώνουμε το βούτυρο σε μια κατσαρόλα σε μέτρια φωτιά. Προσθέτουμε το αλεύρι και ανακατεύουμε συνεχώς. Έπειτα προσθέτουμε σιγά-σιγά το γάλα ζεστό και ανακατεύουμε για να μη σβολιάσει. Η μπεσαμέλ θα αρχίσει να πήζει. Προσθέτουμε το αλάτι, το πιπέρι και το μοσχοκάρυδο και ανακατεύουμε λίγο ακόμα. 
  3. Κατεβάζουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε τα τυριά, τα λαχανικά και το βραστό κοτόπουλο, το οποίο έχουμε κόψει σε κομματάκια, και τα ανακατεύουμε
  4. Στρώνουμε το φύλλο στο ταψί μας και απλώνουμε από πάνω το μείγμα.
  5. Εάν θέλετε μπορείτε να βάλετε από πάνω λίγη κρέμα γάλακτος, αν και την τελευταία φορά δεν είχα και έβαλα απλό γάλα.
  6. Βάζουμε την τάρτα να ψηθεί στους 180 βαθμούς μέχρι να δούμε ότι έχει ροδίσει.





Καλή επιτυχία και καλό σαββατοκύριακο!!!




Nastenka



27 σχόλια:

  1. Ας όψεται που οι χθεσινές αιματολογικές εξετάσεις μου απαγορεύουν τις νοστιμιές! Την κάνω με χίλια γιατί θα αφήσω τον καφέ και θα κολαστώ! :) Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα Βιβήηηη :( λυπάμαι... σε φέρνω και σε δύσκολη θέση...
      Καλό σαββατοκύριακο να έχεις! Πολλά φιλάκιαααα!!!!! :)))

      Διαγραφή
  2. Έλα, μη καθυστερείς καθόλου!!!! Σερβίρισέ με αμέσως!!!!
    Φαίνεται ssssouper, κοριτσάκι μου!!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Γιάννα, μην αργείς, γιατί έχει σχεδόν εξαφανιστεί!! αχαχαχαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!! Καλό σαββατοκύριακο!! Να περάσεις όμορφα! :)))

      Διαγραφή
  3. Πεινασα.. παιζει να υπαρχει παραλλαγή χωρις μπεσαμελ; αμα δεν βαλω λες να ειναι σαν πιτσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ... Ελενάκι μου δεν ξέρω, μου αρέσει να βάζω μπεσαμέλ στα φαγητά γιατί τα κάνει πιο "γεμάτα".. Τώρα αν τα βάλεις σκέτα, δεν ξέρω τι θα βγει.. Μήπως να βάλεις γιαούρτι με αυγά χτυπημένα;

      Διαγραφή
    2. Θα κανω μια παραλλαγή και θα σου πω τι βγηκε..

      Διαγραφή
    3. Θα περιμένω οπωσδήποτε να μου πεις τι βγήκε τελικά!! ;)

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα.
    Με τη μαγειρική οι σχέσεις μου είναι ανύπαρκτες.
    Μ΄αρέσει όμως να τρώω.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, φίλε Διονύση, όλα γίνονται για να τρώμε τελικά!! Χαχαχα!!
      Καλή σου μέρα και καλό σαββατοκύριακο να έχεις!!! :)))

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος26/9/15

    Μοιάζει να είναι τέλειο!
    Λοιπόν, ψήνομαι να την φτιάξω την κοτοτάρτα μέσα στην εβδομάδα που έρχεται!
    Καλό Σαββατοκύριακο Ναστένκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως τέλειο Αννούλα μου, πιστεύω θα σου αρέσει πολύ!!
      Καλό σαββατοκύριακο να έχεις κι εσύ, να περάσεις όμορφα!! :)))

      Διαγραφή
  6. Τι υπέροχο που φαίνεται!!!
    (Κι ακόμη νοστιμότερο... έχω την εντύπωση!)
    Γεια στα χέρια σου, Nastenka μου!
    (Αν αξιωθώ να τη φτιάξω, θα σου πω εντυπώσεις!)

    ...Και για να μην το ξεχάσω!!!
    Εδώ σε περιμένει ένα βραβειάκι!

    Πολλά φιλιά και όμορφη Κυριακή και στους δυο σας! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη φτιάξεις Ρούλα μου, είναι πολύ καλή!! ;)
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο, θα έρθω να το παραλάβω πρωί πρωί :)))
      Φιλάκια πολλά πολλά! Καλό ξημέρωμα!!!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος27/9/15

    Πω πω αυτή είναι τέλεια και για τραπέζι!!!!!!! Μπράβο Αναστασία μου υπέροχη φαίνεται!!!!
    Θα την δοκιμάσω στην γιορτή της μαμάς!!!!!! :D
    Σε γλυκοφιλώ και σε καλημερίζω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να την ευχαριστηθείτε Μαρινάκι μου γλυκό, και να σας αρέσει όσο και σε εμάς!
      Πολλά πολλά φιλάκιααααα!! :))))

      Διαγραφή
  8. Τι είναι αυτό που βλέπουν τα ματάκια μου! Αααααχ! φαίνεται τέλιο!! αυτή την κοτοτάρτα την ποθώ!!!!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιιιιιιι έγραψαααα.... *τέλειο εννοούσα...

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα, και να φανταστείς ότι την ποθείς μόνο επειδή τη βλέπεις οπτικά... που να δοκιμάσεις κιόλας!

      Διαγραφή
  9. Κουζινομαγειρέματα;;;; Μιαμ μιαμ!!!! Ειδικά το φύλλο κουρού είναι τόσο νόστιμο! Φιλάκια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα είναι το αγαπημένο μου, Χριστινάκι! Το προτιμώ πάντα σε σχέση με άλλα φύλλα!
      Πολλά φιλιάάάαααα!! :))))

      Διαγραφή
  10. Αχ, τι με κάνεις; Θα μπορούσα να έτρωγα ένα ταψί, αλλά κρατιέμαι! Φιλάκια γλυκά στα πιτσουνάκια και καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ που το είχα μπροστά μου, πώς να κρατηθώ; Μου λες;
      Φιλάκια πολλάάααα Πέτρα μου!! :)))

      Διαγραφή
  11. Ωραιο φαινεται! Πεινασα παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το πέρασμα Ελευθερίτσα μου!! :)))

      Διαγραφή
  12. Αφήνω φιλιά και φεύγω με ελαφρά!
    (ξέρεις εσύ!) ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I know... δυστυχώς... :/
      Φιλάκια πολλά Αριστέααα! Καλό μεσημέρι!! :)))

      Διαγραφή