24.10.15

♫ Μια αναπνοή ♪

Ένα αγαπημένο κομμάτι από τα παλιά... και μάλιστα από τα χρόνια που ήμουν ακόμα στο Γυμνάσιο. Γι' αυτό και, για εμένα, κουβαλάει αναμνήσεις και συναισθήματα μαζί του, καθώς μου θυμίζει τις γλυκές, ανέμελες και λίγο νοσταλγικές (ίσως, τώρα πλέον) ημέρες της εφηβείας μου.



Καλό σαββατόβραδο σε όλους!


ΥΓ: Και σήμερα τα λέμε από εδώ.


Nastenka





Αν είχα μόνο μια ευχή θα ήταν να σε ξαναδώ
Αν είχα μόνο μια στιγμή θα ήταν να ήσουνα εδώ
Αν είχα μόνο ένα φιλί σε σένα θα το έδινα
Αν είχα μόνο μια αφορμή τη θάλασσα σου θα έπινα

Αν είχα μόνο μια βουτιά στο κύμα σου πνιγόμουνα
Αν είχα μόνο μια ματιά μετά ας τυφλωνόμουνα
Αν είχα τρόπο ο τρελός, φεγγάρι θα σε στόλιζα
Αν είχα του ουρανού το φως, εσένανε θα φώτιζα

Μα έχω μονάχα μια καρδιά που έτσι ξέρει ν' αγαπά
Έχω μονάχα μια ψυχή μες στο δικό σου το κορμί

Αν είχα μια αναπνοή εσένα θα ανέσταινα
Και ύστερα ας πέθαινα

Αν είχα μόνο μια βραδιά για σένα θα ξενύχταγα
Αν είχα ένα όνειρο για σένα θα το φύλαγα
Αν είχα μόνο ένα λεπτό σε σένα θα το χάριζα
Αν είχα μόνο μια ζωή για σένα τη χαράμιζα

Μα έχω μονάχα μια καρδιά που έτσι ξέρει ν' αγαπά
Έχω μονάχα μια ψυχή μες στο δικό σου το κορμί

Αν είχα μια αναπνοή εσένα θα ανέσταινα
Και ύστερα ας πέθαινα



~ Αντώνης Ρέμος ~


Στίχοι - Μουσική : Γιώργος Θεοφάνους
[Δίσκος "Μια αναπνοή" - 2003]